1. Τι κάνω αν ένα προϊόν που παρέλαβα έχει κάποιο ελάττωμα?
Είναι πολύ απλό! Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να μας ενημερώσεις είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email και να μας περιγράψεις ποιο είναι το πρόβλημα. Αμέσως μετά ενεργοποιείτε η διαδικασία επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος: Το τοποθετείς πάλι στην συσκευασία του και μας στο στέλνεις με μια μεταφορική εταιρεία χωρίς φυσικά να χρεωθείς τα μεταφορικά έξοδα. Μόλις εμείς παραλάβουμε το ελαττωματικό προϊόν αμέσως σου στέλνουμε το ίδιο καινούριο και σε νέα συσκευασία. Επίσης φυσικά και για αυτήν την αποστολή όλα τα έξοδα μεταφοράς είναι δικά μας
2. Μπορώ να παραλάβω ένα προϊόν από το κατάστημα για να μην χρεωθώ μεταφορικά?
Φυσικά!!! Το κατάστημά μας βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας, στην οδό Λ.Μεσογείων 29 στους Αμπελόκηπους, με πρόσβαση από τον σταθμό του Μετρό (Γραμμή 3) ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ, αλλά και με εύκολο parking ακριβώς έξω από το κατάστημα όπου μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας. Θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε και από κοντά!
3. Οι φωτογραφίες των χαλιών ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα?
Παρότι καταβάλλουμε την μέγιστη δυνατή προσπάθεια, παρότι οι φωτογραφίες μας είναι από τα ίδια τα εργοστάσια παραγωγής των χαλιών και τραβηγμένες από επαγγελματίες φωτογράφους, καμία φωτογραφία δεν μπορεί να αναδείξει στο 100% τόσο την πραγματική ποιότητα του χαλιού, όσο και τις πραγματικές αποχρώσεις των χρωμάτων. Για το λόγο αυτόν, έχουμε προσπαθήσει η φωτογραφία των χαλιών σε συνδυασμό με την αναλυτική περιγραφή του προϊόντος να μπορούν να προσεγγίσουν και να αποδώσουν στον μέγιστο βαθμό την πραγματική εικόνα και ποιότητα του χαλιού. Βέβαια, υπάρχει πάντα και η επιλογή να επισκεφθείτε το κατάστημά μας και να δείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν ζωντανά και πραγματικά. Και μια συμβουλή από την πάνω από 40χρόνια πείρα μας πάνω στα χαλιά: Εάν ένα χαλί σας αρέσει πραγματικά από την φωτογραφία, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα σας αρέσει πολύ περισσότερο μόλις το δείτε στρωμένο στον χώρο σας!
4. Πως μπορώ να καθαρίσω ένα λεκέ που έπεσε πάνω στο χαλί μου?
Είναι ένα ερώτημα που μας το κάνουν πολύ συχνά σχεδόν όλοι οι πελάτες μας. Καταρχάς, τα χαλιά που διαθέτουμε είναι ΟΛΑ πλενόμενα, δηλαδή μπορούν να πλυθούν είτε από τον καταναλωτή, είτε φυσικά από επαγγελματία, χωρίς να φθαρεί το πέλος του και χωρίς να αλλοιωθούν τα χρώματά του. Όταν όμως έχω να αντιμετωπίσω έναν «έκτακτο» και απρόβλεπτο λεκέ της στιγμής αυτό που πρέπει να κάνω είναι να δράσω άμεσα. Είτε χρησιμοποιήσετε προϊόντα καθαρισμού του εμπορίου (carpex, omino bianko κλπ), είτε καθαριστικά δικά σας, του σπιτιού (σαπούνι πιάτων, σαπούνι ρούχων κλπ), εάν τον λεκέ τον αντιμετωπίσετε νωρίς τότε κατά 95% ο λεκές θα φύγει. Εάν καθυστερήσουμε και δεν δράσουμε άμεσα, τότε ότι και να κάνουμε, ο λεκές θα έχει «ποτίσει» στην ίνα του χαλιού και τότε μόνο ένα επαγγελματίας θα μπορέσει να τον αφαιρέσει αποτελεσματικά.
5. Υπάρχουν χαλιά που μπορώ να τα έχω στρωμένα καθ΄ όλη την διάρκεια του χρόνου?
Φυσικά! Υπάρχουν χαλιά που εμείς τα λέμε 4 season carpets, τα οποία είναι μεν λεπτά αλλά διαθέτουν και πέλος ώστε να προσδίδουν την ζεστασιά που απαιτείται για τον χειμώνα, παράλληλα όμως δεν έχουν χοντρή ίνα η οποία το καλακαίρι θα μπορούσε να ήταν ενοχλητική, αντιθέτως ένα μεγάλο μέρος του χαλιού είναι τύπου ψάθας με αποτέλεσμα να μπορεί να παραμένει στρωμένο ακόμα και τους καλοκαιρινούς μήνες του χρόνου. Τόσο στο site μας όσο φυσικά και στο κατάστημά μας θα βρείτε μεγάλη ποικιλία από τέτοια χαλιά.
6. Όταν θέλω να αγοράσω χαλί για το παιδικό δωμάτιο τι πρέπει να προσέξω?
Το πρώτο και το μοναδικό πράγμα που πρέπει να προσέξουμε όταν θα πάμε να επιλέξουμε χαλί για το παιδί μας, είναι το: ….Από ΠΟΥ θα το πάρουμε. Θέλει μεγάλη προσοχή!!Επιλέξτε καταστήματα που κατά βάση πουλάνε χαλιά και είναι χρόνια στην περιοχή σας, τα ξέρετε και τα εμπιστεύεστε. Μην αγοράσετε χαλί για το παιδί σας (και φυσικά για τον οποιονδήποτε χώρο του σπιτιού) από καταστήματα τα οποία «ανοίγουν» μόνο το χειμώνα για να πουλήσουν χαλιά και τους υπόλοιπους μήνες πουλάνε διάφορα άλλα πράγματα! Ο λόγος είναι απλός αλλά και σημαντικός: Τα «καταστήματα» αυτά κάνουν εισαγωγές χαλιών β’ διαλογής από τα εργοστάσια τα οποία δεν είναι ελεγμένα και δεν είναι πιστοποιημένα, με αποτέλεσμα να μην είναι και ασφαλή για την υγεία όσον βρίσκονται στον χώρο που είναι στρωμένο το χαλί. Για το λόγο αυτό, τα χαλιά αυτά είναι πολύ χαμηλότερου κόστους σε σχέση με τα άλλα που είναι πιστοποιημένα και ελεγμένα.
7. Κάθε πότε πρέπει να πλένω τα χαλιά μου?
Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι σαφής και μοναδική: Τα χαλιά του σπιτιού μας θα πρέπει να πλένονται (καλό είναι με επαγγελματικό τρόπο), τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο. Μας λένε πελάτες μας… μα εμείς φέτος δεν τα πατήσαμε καθόλου…. ή …..μα εμείς δεν πατάμε με παπούτσια μέσα στο σπίτι γιατί να τα δώσουμε φέτος?….. Διότι το χαλί δεν λερώνεται μόνο από λεκέδες ή από παπούτσια ή από λάσπες. Καθ΄ όλη την διάρκεια που τα χαλιά είναι στρωμένα στο σπίτι μας, κατακρατούν άπειρους μικρό οργανισμούς, βακτήρια, ακάρεα και σκόνη, τα οποία όσο και να σκουπίζουμε, όσο και να τινάζουμε, ούτε τα βλέπουμε ούτε τα αφαιρούμε. Επομένως, το επόμενο φθινόπωρο που στρώνουμε τα χαλιά που δεν έχουμε πλύνει είναι ήδη βεβαρημένα και μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα τόσο στην ατμόσφαιρα του σπιτιού μας όσο και σε εμάς τους ίδιους. Ειδικότερα, αν υπάρχουν και κατοικίδια στο σπίτι, τότε ο μια φορά το χρόνο επαγγελματικός καθαρισμός είναι απαιτητός και ελάχιστος, ώστε να διασφαλίσουμε την υγιεινή που θέλουμε στον χώρο του σπιτιού μας. Εμπιστευτείτε στους ειδικούς τον καθαρισμό των χαλιών σας για να έχετε το….κεφάλι σας ήσυχο.
8. Όσο πιο χοντρό είναι ένα χαλί που θα επιλέξω τόσο και πιο πολύ ζέστη θα μου προσφέρει το χειμώνα?
Όχι! Όλα τα χαλιά κατασκευάζονται και παράγονται ώστε να προσφέρουν την απαραίτητη μόνωση από το κρύο. Είτε το χαλί που θα επιλέξουμε είναι λεπτό (μιλάμε πάντα για χειμερινά χαλιά), είτε είναι παχύ, την ίδια μόνωση θα προσφέρει στον χώρο μας. Η διαφορά η μεγάλη, την οποία και πληρώνετε (διότι κατά κανόνα τα πιο χοντρά χαλιά είναι και πιο ακριβά), είναι η αίσθηση του πατήματος. Είναι πολύ πιο απολαυστικό να πατάς ένα χαλί με παχύ πέλος παρά ένα λεπτό χαλί.