Για ελαττωματικά προϊόντα: Η επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος γίνεται κατόπιν άμεσης ενημέρωσης είτε στα τηλέφωνα επικοινωνίας είτε μέσω e-mail στο info@carpethouse.com.gr και το πολύ σε διάστημα 7 ημερολογιακών ημερών. Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να πακετάρει το προϊόν στην αρχική του συσκευασία και να το επιστρέψει μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο αγοράς. Το κόστος επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνει το κατάστημά μας. Μόλις παραλάβουμε το ελαττωματικό προϊόν σας στέλνουμε το καινούριο με έξοδα δικά μας.

Για αναίτια επιστροφή: ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση από απόσταση εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται τα προϊόντα που κόβονται στα μέτρα του πελάτη (χαλιά-μοκέτες σε επιθυμητές διαστάσεις, διάδρομοι με το μέτρο κλπ). Η διαδικασία για αναίτια επιστροφή είναι η εξής: Ενημερώνετε το κατάστημά μας εντός το πολύ 14 ημερολογιακών ημερών για την επιστροφή, πακετάρετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο και το αποστέλλετε στο κατάστημά μας. Η χρέωση μεταφορικών επιβαρύνουν τον πελάτη. Εφόσον ελεγχθεί το προϊόν ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί, δεν έχει φθαρεί και δεν έχει λερωθεί, τότε είτε σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας πίσω είτε αγοράζετε ένα άλλο προϊόν εφόσον το επιθυμείτε.